Świat widziany moim okiem

poniedziałek, 13 maja 2013

Wyprawka cz.1

Na dobry początek
Ale dzisiaj zaszalałam :) Wszystko to wina Biedronki i jej aktualnej promocji, która to dotyczy artykułów dla niemowląt. Na szczęście o niej wiedziałam i poszłam na zakupy z odpowiednio przygotowanym portfelem. Nie chcąc zbytnio przesadzać nabyłam:

- paczkę pieluch tetrowych -10 szt. (23,99)
- paczkę pieluch flanelowych - 5 szt. (23,99)
- 2 kocyki (14,99)
- 2 ręczniki rożki wraz z myjkami (21,99)

Uważam, że to na początek w zupełności wystarczy. Na kupno pozostałych rzeczy mam jeszcze dużo czasu, bo to dopiero 23 tydzień ciąży. Jednak takiej okazji przegapić nie mogłam. No i nie da się zaprzeczyć, że już bliżej końca (lub początku, w zależności od punktu widzenia) niż początku. Trochę się nagłówkowałam wybierając kolory i wzory, ale w sumie sprawiło mi to ogromną frajdę. Było tyle uniwersalnych kolorów, że brak wiedzy co do płci nie odegrał zbytniego znaczenia.

1 komentarz:

  1. Fajne rzeczy i przydatne bardzo, bardzo ;) muszę poszperać w biedro, byłam dzisiaj, ale tego nie widziałam, a taki kocyk czy ręcznik to by się pewnie jeszcze jeden przydał ;) sama wyprawkę kompletowałam głównie na allegro, cenowo było podobnie.

    OdpowiedzUsuń