Świat widziany moim okiem

środa, 8 maja 2013

Witam!

Jeszcze nie wiadomo co  wyrośnie. (Tulipany z parku w Ostromecku)
Już wiele razy zakładałam blogi, fotoblogi, różne stronki itp. Jednak żaden nie spełnił moich oczekiwań. Po prostu nie był tym, czym chciałabym aby był. No może poza jednym fotoblogiem, na którym udaje mi się w miarę systematycznie dodawać jakieś zdjęcie i napisać krótki tekst. Zbierałam się długo aby zacząć. W końcu się udało. Dziś nadszedł ten dzień. Czas się ustatkować. Jeszcze nie wiem co dokładnie się tutaj znajdzie, ale na pewno będzie to jakaś cząstka mnie. Moje podróże większe i mniejsze, przygody banalne i niebanalne, przemyślenia mądre i niemądre. Wszystko to, co mnie w jakiś sposób zaciekawi. Zapraszam!


1 komentarz:

  1. Miło Ciebie tu widzieć! Zaglądać będę pasjami! Rośnijcie zdrowo i pisz co tam u Was słychać, bo dobrze jest czytać niusy od Ciebie!

    OdpowiedzUsuń