Świat widziany moim okiem

sobota, 11 maja 2013

ParaNorman

No to jedziem uratować miasto
Dzisiejsze plany pójścia na spacer z aparatem popsuła mi pogoda, więc musiałam sobie znaleźć inne zajęcie. Bogu dziękować za playtube.pl. Po szybkiej analizie bazy danych padło na animację "ParaNorman". Świetny czarny humor i doskonałe dialogi. Zombie w wersji przyjacielskiej. Wszystko to sprawiło, że miałam niezły ubaw. No i najważniejsze - zapomniałam o złej aurze panującej za oknem. Nie lubię spędzać weekendów w domu, no ale niestety Siła Wyższa czasem mi to uniemożliwia. Pociesza mnie fakt, że wczoraj odbyłam dłuższy spacer z koleżanką nad Wisłę a jutro w planach jest grill. Tak więc trochę świeżego powietrza uda mi się wciągnąć.

Gałązka bzu z wczorajszego spaceru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz