Świat widziany moim okiem

piątek, 22 listopada 2013

Top secret!

Zostałam nominowana do zabawy przez NIE-ANIELICA. Przedstawiam więc 7 informacji z mojego życia, których jeszcze Wam nie opisywałam. Zresztą mało o sobie piszę, więc było w czym wybierać.



1. Kocham góry i wycieczki. A kiedy słyszę te dwa wyrazy w połączeniu to już w ogóle przeżywam orgazm.


2. Nie wyobrażam sobie życia gdzieś poza Fordonem i moim osiedlem. Taka ze mnie lokalna patriotka.


3. Dzień bez jakiejkolwiek zamiany słów z pewną (nie)kochaną istotką z Koronowa to dzień stracony. I nie ważne, że gadamy o pierdołach. Ważne, że gadamy.


4. Moim największym marzeniem było wejście na Rysy. I udało się, choć w jakieś 3/4 drogi miałam lekki kryzys. Dzięki kopniakom męża się udało. Bo wiedział, że jakbym zrezygnowała to bym mu przez kolejny rok truła, albo i dłużej. Teraz marzą mi się Alpy.


5. Uwielbiam czytać książki. Zwłaszcza te o II wojnie światowej. Ale nie jakieś tam naukowe publikacje, tylko wspomnienia normalnych ludzi. Mam dziwny pociąg do tych, które tyczą się obozów, zwłaszcza Auschwitz. Swoją drogą moim drugim marzeniem było stanąć w tym miejscu zagłady. Spełniłam je.


6. Jakby mi ktoś powiedział przed rokiem 2006 że mój obecny mąż zostanie moim mężem i ojcem mojego dziecka, to bym go wyśmiała. Swoją drogą była kiedyś taka osoba, ale ona pytała czy nie rozważałam mego obecnego na potencjalnego chłopaka i szczerze mówiąc wyśmiałam ją wtedy. No proszę, jak to się dziwnie losy człowieka układają. 


7. Kocham Zośkę i nie zmieniłabym decyzji o "powołaniu jej do życia" (bo to było planowane i w pełni świadome) ale czasem tęsknię za "wolnością" i z niecierpliwością czekam na kolejne spotkania z moimi ukochanymi a 9 sierpnia 2014 roku to ja już nie mogę się wprost doczekać. 


Do zabawy nominuję 
http://sotheemily.blogspot.com
http://juzzakilkadni.blogspot.com
http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com
http://perypetiemlodejpielegniarki.blogspot.com
http://mariba0106.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Hej! Bardzo mi się spodobał pkt. 3:) A kto wie - może kiedyś będę mogła Ci pomóc w realizacji 4:)/pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za nominacje ale ja się w to nie bawie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;)
    obserwuje :)

    zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję jeszcze raz za nominację:-) Właśnie się dowiedziałam ile nas łączy: ja też kocham góry i wycieczki, marzyłam o odwiedzeniu Auschwitz i udało mi się w styczniu tego roku, uwielbiam tematykę II wojny i obozów (nawet pracę mgr na ten temat pisałam) i marzę o wejściu na Rysy (może w końcu nadarzy się taka okazja). I tak sobie myślę, że nie ma się co dziwić, że w dzieciństwie się tak dobrze razem bawiłyśmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O pkt 5 nie wiedziałam. Ale mam dla Cb książkę o tym związana (o ile ja znajdę). No i znalazłam co nas łączy- też lubię o tym czytać. A za pkt 3 dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń